Waar liggen uw prioriteiten om duurzaam aan te sluiten bij de verwachtingen van cliënten en medewerkers? Uw visie is helder: u wil meer betekenen voor uw cliënten en medewerkers en daarmee ook waardevoller zijn voor verwijzers, verzekeraars en ketenpartners. Maar is uw organisatie in staat om uw visie tot bloei te brengen zodat uw zorgorganisatie een relevante magneetwerking heeft op de markt?
Prioriteiten verhelderen
De Market Orientation Score is een instrument waarmee u de marktgerichtheid van uw organisatie objectiveert. Waar werkt de magneet? Waar behoeft de magneet nog versterking? Zodat u precies weet wat u te doen staat. De Market Orientation Score is een assessment wat afgenomen wordt bij alle medewerkers in uw organisatie. Zo neemt u uw organisatie integraal mee in bewustwording over marktgerichtheid en plaveit u de weg met inzichten naar ontwikkeling van relevant zorgaanbod.
Market Orientation Score
“De Market Orientation Score is een unieke zelfevaluatie die u helpt de marktgerichtheid van uw organisatie aan te sturen voor maximum effect.”
Prof. dr. Rudy Moenaert
Hoogleraar strategische marketing aan de TIAS School for Business and Society
Elke organisatie is een dienstenorganisatie geworden – ook uw organisatie. Voor uw klanten is immers elke touchpoint met uw organisatie van belang. Daar bevindt zich de zone van de waarheid, de value zone. Is het niet hoog tijd dat u uw medewerkers bevraagt naar hun inzichten inzake de marktgerichtheid van hun bedrijf? Hoe reflecteren zij over de (1) marktsensitiviteit, (2) het leiderschap en (3) de medewerkers, (4) de organisatie en (5) de kernprocessen? Want dit zijn de vijf essentiële ingrediënten die de marktgerichtheid van uw organisatie onderbouwen.
Market Orientation Score is een gestandaardiseerde en gevalideerde methode die op omvattende wijze uw medewerkers bevraagt inzake de bovenstaande vijf bouwstenen van marktgerichtheid.
Antenno en Orbis
Antenno en Orbis trekken samen op om de implementatie van uw strategie m.b.v. de Market Orientation Score te faciliteren.
Zingeving is een ‘underserved need’. Zingeving is wat voor een cliënt persoonlijk zin heeft, wat een cliënt zin geeft en waar een cliënt goede zin van krijgt. Uw medewerkers zien dat. Daar wilt u vast iets mee gaan doen.
Objectiveer wat u kunt doen met de Market Orientation Score op de zingevingsroute naar relevante zorg.
https://www.antenno.com/strategie-organisatie/market-orientation-score/
Lees / download de factsheet over de Market Orientation Score.